Nu kan du anmäla dig till vårens aktiviteter!

Nu är anmälan öppen för vårens Förtroendevaldträffar och utbildningar med tema Hälsosamma arbetstider. Anmäl dig redan idag! Boka även in den 11 april då en inspirerande, exklusiv guldkantsdag ordnas för alla förtroendevalda - separat inbjudan till det kommer när alla detaljer är klara.

Förtroendevaldträffar

Träffarna syftar till att stärka dig i din roll som förtroendevald och skyddsombud på arbetsplatsen.

Ta chansen och träffa andra förtroendevalda, byt erfarenheter, diskutera och lär av varandra. Vi lyfter olika ämnen och aktuella frågor med fokus på arbetsmiljö. Du får även konkreta verktyg som hjälper dig i ditt uppdrag.

Vi ordnar 6 tillfällen i februari, du anmäler dig till det datum som passar dig bäst.

Temautbildningar - Hälsosamma arbetstider

Vårdförbundet arbetar för ett hållbart yrkesliv med hälsosamma arbetstider. Den här temautbildningen ger dig som är förtroendevald verktyg och fördjupad kunskap om hur du tillsammans med medlemmarna och chefen på arbetsplatsen kan nå era gemensamma mål. Utbildningen erbjuds vid två tillfällen i maj.

Guldkantsdag 11 april - Save the date!

Vi planerar en heldag för alla förtroendevalda den 11 april. Det blir bland annat spännande samtalsämnen om etik och personcentrerad vård. Vi bjuder också på en garanterat fängslande föreläsning med fotbollsdomaren Jonas Eriksson. Han kommer prata om kommunikation, konflikthantering, att ta beslut under press och personlig utveckling. Inbjudan kommer senare när programmet är klart - men boka in datumet redan nu, för denna dag vill du inte missa!

Facklig grundutbildning - för dig som är ny förtroendevald

För dig som är ny i rollen som förtroendevald och skyddsombud finns nu alla tillfällen för Facklig grundutbildning dag 1 - Introduktionsdag och Facklig grundutbildning dag 2-4 under 2019 öppna för anmälan på vår hemsida Aktiviteter & Utbildningar.

Anmäl dig till Facklig grundutbildning

Vårdförbundet Direkt