Guldkantsdag 11 april

Ledarskap, konflikthantering, etik och personlig utveckling är några av ämnena som berörs på guldkantsdagen för förtroendevalda. Dessutom föreläsning med fotbollsdomaren Jonas Eriksson.

Detta blir en fantastisk dag - läs mer och anmäl dig!
30 september 2019 går ditt mandat ut

För dig som senast valdes innan 1 januari 2019 går mandatet ut den 30 september. För att kunna fortsätta påverka och företräda Vårdförbundet behöver val hållas på din arbetsplats.

Vad behöver göras innan 30 september?
Temautbildningar i maj

Vårdförbundet arbetar för ett hållbart yrkesliv med hälsosamma arbetstider. Den här temautbildningen ger dig som är förtroendevald verktyg och fördjupad kunskap om hur du tillsammans med medlemmarna och chefen på arbetsplatsen kan nå era gemensamma mål. Utbildningen erbjuds vid två tillfällen i maj.

Anmäl dig senast 1 maj
Träffar för förtroendevalda i höst: Verktyg för bättre arbetsmiljö

6 tillfällen under hösten - kom och få konkreta verktyg som hjälper och stärker dig i ditt uppdrag som förtroendevald och skyddsombud.I höst fokuserar vi på arbetsmiljö!

Se alla datum och anmäl dig!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga