Nominera till priset "Årets förtroendevalda i Östergötland 2020"

Har du en förtroendevald på din arbetsplats som gör ett riktigt bra jobb för dig och din arbetsplats? Nominera hen till Årets förtroendevalda i Östergötland 2020. Priset är deltagande vid Vårdgalan och en hotellnatt i Stockholm för vinnaren och en medresenär.

Att ha en eller flera förtroendevalda på arbetsplatsen är oerhört viktigt för att kunna påverka och göra arbetslivet bättre. Vi vill lyfta och hylla detta viktiga uppdrag genom att utse Årets Förtroendevalda i Östergötland.

Vårdgala och hotellövernattning i Stockholm

Priset är en resa till Stockholm den 6 november där vinnaren tillsammans med ordförande Emma Klingvall får gå på Vårdgalan där flera ärofyllda priser delas ut. Vinnaren får även i samband med detta en hotellövernattning den 6-7 november på centralt hotell i Stockholm tillsammans med valfri medresenär*.

Så har du en förtroendevald på din arbetsplats som du tycker gör ett riktigt bra jobb i sitt uppdrag - nominera! Priset delas ut på årsmötet i Linköping den 24 september då vi önskar att vinnaren deltar och tar emot priset.

Styrelsen i Östergötland utser vinnaren, beslutet kan inte överklagas. Sista dag att nominera är 1 september, vinnaren meddelas senast 10 september.

*Vårdförbundet bokar och betalar biljett till Vårdgalan för vinnaren samt boende för vinnaren och dennes  medresenär. Vinnaren bokar och betalar själv tågresan till Stockholm, därefter registrerar vinnaren en reseräkning och Vårdförbundet ersätter utlägget för vinnarens resa. Övriga omkostnader samt medresenärs resa och deltagande på Vårdgalan ingår ej.

Årets förtroendevalda i Östergötland 2019

Du måste vara inloggad för att skicka in formuläret.

Dina uppgifter behandlas enligt gällande dataskyddslagstiftning. Läs mer om hur Vårdförbundet hanterar personuppgifter här