Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor under pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. Svenska Ishockeyförbundet och Linköping Hockey är verksamheter av många, som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

Svenska Ishockeyförbundet och Linköping Hockey vill erbjuda dig en möjlighet att gå på hockey. Detta gör de för att visa uppskattning för allt arbete under pandemin och som ett stort tack till dig.

Den 10 november klockan 19.00 när Tre kronor möter Tjeckien i Saab Arena i Linköping är du välkommen. De bjuder in dig som är medlem i Vårdförbundet. Ta med din familj, vän eller någon annan du tycker om och gå på hockey!

Matchen mellan Tre Kronor och Tjeckien blir vårt första publika landslagevenemang efter pandemin och därför känns det som en självklarhet att ta tillfället i akt att bjuda tillbaka till den fantastiska vårdpersonal som dagligen räddar liv på Sveriges sjukhus. Därför gör vi det här tillsammans med LHC och Vårdförbundet,

säger Jesper Björck, Marknadsansvarig på Svenska Ishockeyförbundet.

Personalen i vården har gjort en storartad insats över en längre tid, även innan pandemin startade. Vi tycker att det är en självklarhet att ge tillbaka till all vårdpersonal och är glada över att välkomna dem till Saab Arena den 10:e november,

säger Niclas Björkman, Klubbdirektör på Linköping Hockey Club

Vill du ha biljetter? Klicka här!