KONST, KROPP OCH MOTSTÅND

Välkommen på en digital föreläsning den 16 november med Stina Wollter - i samarbete med TCO. Stina Wollter är en konstnär, debuterande författare och Instagramprofil som tar fajten för allas rätt att få vara sig själva och fylla sin plats på jorden.

Läs mer och anmäl dig!
Webbinarium: Förbered dig inför pensionen

Att sätta sig in i hur pensionssystemet fungerar, vad som påverkar pensionen och hur du själv kan påverka din pension kan kännas svårt och krångligt, för en del också väldigt avlägset. Tillsammans med KPA Pension och Pensionsmyndigheten får du information så att du kan fatta trygga beslut kring din pension - det är din framtid det handlar om!

Anmälan till webbinarium om pension
Jobbar du på bästa arbetsplatsen för röntgensjuksköterskor?

Är du röntgensjuksköterska? Nu har du chansen att fira dig och dina kolleger inom professionen. Nominera din arbetsplats/ditt arbetslag inför Internationella röntgensjuksköterskedagen.

Nominera senast 5 november!
Gratis onlineträning med Actic

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic. Just nu får du även testa appen Actic Anywhere gratis fram till 31 maj.

Träna gratis online fram till 31 maj!
OB-ersättning för kommande storhelger

Allhelgona, jul och nyår – vad gäller egentligen för OB-ersättningar under de kommande helgerna? Vi har hela listan.

OB - höstens och vinterns storhelger

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga