Hej medlem!

Har du koll på dina försäkringar eller vet du vad du betalar för? Är du insatt i hur tjänstepensionen fungerar och hur du själv kan påverka din pension? Ofta känns sånt här svårt och krångligt, och avlägset. Folksam hjälper dig! Dessutom är det snart internationella Biomedicinska analytikerdagen. Passa på att nominera en kollega till "En fantastisk kollega".

Webbinarium  21 april - försäkring och pension

Vilken försäkring ska du ha och vad ingår i vilken? Är du rätt försäkrad i förhållande till din familjesituation? Vet du egentligen vad du betalar för? Det kan helt klart kännas som en djungel! Vi hjälper dig ut därifrån!

Pensionen då? Är du en person med full koll på din pension och om den räcker att leva på som pensionär? Vågar du ha pensionsdrömmar? Vi vill hjälpa dig att öka din kunskap - det är din framtid det handlar om!

Vårdförbundet har sina medlemsförsäkringar via Folksam och genom ditt medlemskap får du nu chansen att delta i en digital informationsträff med en representant från Folksam. Det finns dessutom möjlighet att boka en individuell rådgivning (60 minuter) med en rådgivare.

ANMÄL DIG TILL WEBBINARIUM DEN 21 APRIL

Nominera en fantastisk Biomedicinsk analytikerkollega!

Den 15 april är det Internationella yrkesdagen för Biomedicinska analytiker! Har du en Biomedicinsk analytikerkollega som är värd att firas? Som är med och skapar bättre förutsättningar genom att utveckla professionen, strävar efter ett hållbart yrkesliv och även bidrar till god arbetsmiljö?

Nominera till "En fantastisk kollega"!

Både du och din kollega behöver vara medlemmar i Vårdförbundet. Om ni lottas ut som vinnare får ni båda två ett pris, samt fika till er arbetsplats!

NOMINERA SENAST DEN 12 APRIL - HÄR

Vi passar på att önska dig en Glad Påsk!

Hälsningar
VÅRDFÖRBUNDET, avdelning Örebro