Du har väl inte glömt att anmäla dig till årsmötet?

Ta chansen att påverka - kom till årsmötet den 3 oktober.

Vi börjar kvällen med sedvanliga årsmötesförhandlingar följt av en inspirerande föreläsning med Åsa Sandell. Kvällen avslutas därefter med en lättare buffé. Ta tillfället i akt och kom och träffa kollegor från hela vårt län och låt oss få en härlig kväll tillsammans!

Åsa Sandell är den f d proffsboxaren och kulturskribenten som började boxas som 28-åring och mötte Muhammad Alis dotter Laila i en uppmärksammad match i Berlin år 2005. Hon har synts i bl a Mästarnas Mästare och På spåret och är författare till böckerna "Bakom garden. Ett boxarliv i tio ronder" och "Den tuffaste ronden. En personlig historia om abort, missfall, IVF och äggdonation".

Sedan ett par år tillbaka bor Åsa i Nora, där hon jobbar som boxningstränare på det egna gymmet Kombox och skriver på en ny bok som ska handla om kamp och känslor.
Åsa pratar om varför hon valde att gå upp i ringen, om drivkrafter, mod och rädsla, om att ompröva självbilder och bejaka drömmar. Och att det aldrig är försent.

Årsmötet och efterföljande underhållning och buffé hålls på Scandic Grand Hotel på Fabriksgatan i Örebro.

Tider: insläpp från klockan 16:30, årsmötet börjar klockan 17:30.

Vi hälsar dig hjärtligt välkommen!

Anmäl dig via portalen Aktiviteter och utbildningar!
Årsmöteshandlingar

Vi publicerar löpande årsmöteshandlingar på vår webbplats. Nu kan du ta del av inkomna motioner och snart även styrelsens svar på dessa samt föredragningslistan till årsmötet.

Ta del av årsmöteshandlingarna

Vårdförbundet Direkt