Digitala medlemsmöten och semester

Pandemin gör oss tvungna att ställa om, men vi ställer inte in! Vi bjuder in till digitala medlemsträffar, där vi pratar lön men även andra ämnen som är viktiga för dig. Du har väl anmält dig till webbinariet med Folksam? Vi vill veta mer om din semester, har du fått ta ut din fjärde semestervecka? Dessutom öppnar vi digitalt café!

Digitalt medlemsmöte om lön

Vi erbjuder medlemsmöten där vi tillsammans pratar lön, men även övriga frågor som är aktuella just nu. Passa på att träffa andra medlemmar och flera av oss som är förtroendevalda med facklig tid. Anmäl dig till det tillfälle som passar dig bäst!

7 december kl. 16.00-17.00

10 december kl. 18.30-19.30

Digitalt medlemscafé

I december öppnar vi upp vårt digitala café, dit du som är medlem är varmt välkommen! Tillsammans pratar vi om det som är viktigt för dig. Vi finns på plats för att prata, lyssna och svara på frågor.

Medlemscaféet är öppet på onsdagar 14.00–15.00, den 2, 9 och 16 december.

Det går bra koppla upp sig från fikarummet på jobbet med dina kollegor Föredrar du att sitta själv går det lika bra.

Läs mer och få länken till medlemscaféet här

Webbinarium med Folksam 8 december

Pension är ett ämne som berör, men många av oss kanske tänker att det är långt dit... Och försäkringar kan lätt kännas som en djungel. Vad ingår i försäkringen, vad kan jag få hjälp med och vad har jag rätt till? De här och många andra frågor får du svar på den 8 december.

Missa inte det här erbjudandet!

Läs mer och anmäl dig.

Semester

Se hit – vi behöver din hjälp!

Just nu håller vi på att sammanställa årets sommarsemester.  Vi vet att många endast fick tre veckors semester under sommaren. Hur ser det ut med den fjärde veckan? Har du fått den under hösten?

Om INTE, hör av dig till oss via e-post. Vi behöver följande information:

Skriv 4e veckan i ämnesraden.

Namn
Arbetsplats
Semester

Skicka till info.orebro@vardforbundet.se

Var rädd om dig - DU är viktig!

Hälsningar
Vårdförbundet, avdelning Örebro