Årsmöte den 6 oktober

Låt inte tankar och idéer stanna i fikarummet! Ta istället med dem till avdelning Örebros årsmöte den 6 oktober. Anmäl dig och delta så får du en goodie-bag och är med och påverkar yrke, vård och villkor för dig och dina kollegor i Örebro.

Den 6 oktober klockan 17.30 är det årsmöte i Wilandersalen på USÖ.

I år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

DET HÄR HÄNDER PÅ ÅRSMÖTET

Under årsmötet väljer vi avdelningsstyrelse, kongressombud och valberedning för mandatperioden 2021-2025. Vice förbundsordförande Ragnhild Karlsson är på plats och informerar om vad som är aktuellt inom Vårdförbundet.

Vi bjuder på lättare förtäring.

VILL DU HA EN GOODIE-BAG?

Att delta i ett årsmöte är ett enkelt sätt för dig som medlem att engagera dig i avdelningens framtid och verksamhet. Förutom möjligheten att påverka får du en goodie-bag med både lite gott och bra att ha, när du anmäler dig!  Om du vill ha en goodie-bag behöver du anmäla dig senast den 29 september.

ANMÄL DIG TILL ÅRSMÖTET HÄR

Se vilka som är nominerade till förtroendeuppdrag