Utbildningar för förtroendevalda

Nu kan du anmäla dig till nästa års utbildningar! Vi genomför både introduktionsdag och grundutbildning redan i januari för dig som ännu inte gått den certifierade grundutbildningen.

Tisdag den 22 januari har vi årets första introduktionsdag i Luleå i våra lokaler på Storgatan 30. Vi börjar med fika kl. 09.30 och startar utbildningen kl. 10.00. Läs mer och anmäl dig nedan.

Introduktionsdag 22/1

2019 års första certifierade grundutbildning för förtroendevalda äger rum 28-31 januari. Vi erbjuder boende för dig som bor längre än 6 mil från Sunderby folkhögskola. Dagen startar med fika kl. 09.30 första dagen och så kör vi igång utbildningen kl. 10.00. Läs mer och anmäl dig nedan.

Certifierad grundutbildning 28-30/1

Missa inte heller våra förtroendevalda-möten! Du kan anmäla dig redan nu. Vi har planerat in tre möten i februari och tre i september. Det är viktigt med kunskapspåfyllning även för dig som är erfaren förtroendevald, så vi hoppas att du kommer.

Kom ihåg att du hittar alla våra utbildningar och aktiviteter under Aktiviteter och utbildningar på hemsidan.

Vi vann!

Under kampanjperioden 1 maj till 30 november är Norrbotten den avdelning som utifrån sina egna förutsättningar, lyckats rekrytera flest medlemmar. Grattis till oss! Vi har rekryterat 18,27 % av de potentiella medlemmar som finns i avdelningen. Fantastiskt bra jobbat! Alla förtroendevalda kommer bjudas in till mat, mingel och inspirationskväll. Vi återkommer med datum senare.

Skapa en egen kontaktaffisch

I Medlemsbutiken under Skapa eget material kan du göra en egen kontaktaffisch. Sätt sedan upp den på ett bra ställe så att dina kollegor ser att det är just du som är Vårdförbundets förtroendevalda på arbetsplatsen!

Din julklapp

Vi började dela ut julklappar till förtroendevalda på förtroendevalda-mötena i november. Har du ännu inte fått din julklapp? Välkommen att hämta den på vår expedition på Storgatan 30, eller hör av dig till din kontaktperson i styrelsen.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga