Nyfiken på Personcentrerad vård?

Vad är Personcentrerad vård? Varför ska vi byta perspektiv? Svar på frågorna får du om du deltar i Vårdförbundets studiecirkel om Personcentrerad vård. Du som är patient, anhörig, chef, politiker eller vårdpersonal är välkommen med din anmälan. Studiecirkeln omfattar fem tillfällen: 28 augusti, 11 september, 25 september, 9 oktober och den 23 oktober.

Läs mer och anmäl dig till Studiecirkeln.
Årsmöte 2017 på Kulturens hus i Luleå

Nu har du chans att vara med och påverka vilka som ska leda Vårdförbundets arbete i Norrbotten de kommande fyra åren. På årsmötet ska val göras av vilka som ska ha förtroendeuppdrag i avdelningsstyrelse, valberedning och som kongressombud.

Läs mer om årsmötet den 14 oktober
Chefsinternat i avkopplande miljö vid Luleälven

Välkommen till Chefsinternat den 15-16 september. Du träffar kollegor och oss i Vårdförbundet där vi samtalar om hur det är att vara chef i syfte att stärka dig i din chefsroll.

Välkommen med din anmälan

Vårdförbundet Direkt