Du missar väl inte utbildningarna?

Passa på att anmäla dig till 2019 års utbildningar. Vi har något för alla, både för dig som är ny och för dig som varit med lite längre.

Vårdförbundet erbjuder dig som är förtroendevald utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna för att kunna utföra ditt uppdrag. Är du ny förtroendevald och behöver gå din utbildning? Anmäl dig till introduktionsdagen i Luleå den 22 januari. När du gått introduktionsdagen behöver du gå den certifierade grundutbildningen. Årets första äger rum i Södra Sunderbyn 28-30 januari.  Följ länkarna för att läsa mer och anmäla dig.

Introduktionsdag 22/1

Certifierad grundutbildning 28-30/1

Efter grundutbildningen har du möjlighet att gå olika temautbildningar. I februari ses vi i Piteå, Södra Sunderbyn och Gällivare. Du väljer den ort som passar dig bäst. Temat för utbildningen är lön och löneprocessen. Läs mer och anmäl dig nedan.

Piteå 4/2

Södra Sunderbyn 5/2

Gällivare 7/2

Kika gärna in under Aktiviteter och utbildningar med jämna mellanrum så att du ser vad som är på gång hos oss!

Vårdförbundet avdelning Norrbotten

Vårdförbundet Direkt