Afternoon Tea i Luleå och internat i Medlefors

Vi hoppas att du vill komma på Afternoon Tea och chefsinternat med oss i Vårdförbundet!

Fredag den 26 oktober ses vi på Hotell Savoy i Luleå kl. 15.00. Vi startar med information från Vårdförbundet Chef nationellt och lokalt. Därefter har vi Afternoon Tea tillsammans. Följ länken nedan för anmäla dig. Sista anmälningsdag är den 23 oktober.

Afternoon Tea för chefer och ledare

Vi vill också påminna om chefsinternatet i Medlefors, som äger rum 20-21 november.  Det blir ett trevligt dygn tillsammans med föreläsningar och diskussioner om hur det är att vara chef och ledare i vården idag. Internatet är helt kostnadsfritt för dig som är chef eller ledare och medlem i Vårdförbundet. Följ länken nedan för att anmäla dig. Sista anmälningsdag är den 11 november.

Chefsinternat i Medlefors

Varmt välkomna önskar Camilla Eriksson Sundberg och Marlene Furbeck!

PS. Har du redan anmält dig kan du bortse från denna påminnelse.  Undrar du något är det bara att höra av dig. Maila oss gärna på info.norrbotten@vardforbundet.se, eller ring 0920-24 42 82.

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga