Missa inte våra chefsluncher!

Hej alla chefer och ledare! Här kommer en påminnelse om våra chefsluncher och om uppdatering av personuppgifter.

Hoppas vi ses på chefslunch i Sunderbyn eller Gällivare! OBS: Gällivare-träffen har vi flyttat så där gäller nytt datum och ny tid. Skynda att anmäla dig, det finns fortfarande platser kvar. Läs mer och anmäl dig via Aktiviteter och utbildningar på webben, eller följ länkarna nedan.

Chefslunch Sunderbyn 6/2

Chefslunch Gällivare 8/2 (Nytt datum och ny tid!)

Kika gärna in under Aktiviteter och utbildningar då och då för att se vad som händer i förbundet. Sedan vill vi påminna dig om att se över dina kontaktuppgifter, uppgifter om arbetplats m.m. Du kan logga in på hemsidan själv och ändra under Mina sidor. Behöver du hjälp, kontakta gärna Vårdförbundet Direkt på 0771-420 420. Det går också bra att höra av sig till vår administratör Karin Lundström på telefon 0920-24 42 82 eller maila oss på info.norrbotten@vardforbundet.se.

Vårdförbundet avdelning Norrbotten

Vårdförbundet Direkt