Välkommen till årsmötet!

Vårdförbundet Norrbottens styrelse har på grund av rådande omständigheter beslutat att genomföra ett digitalt årsmöte.

Årsmötet kommer att äga rum den 24 september, kl. 17.30 via Skype. Vid anmälan behöver du som medlem ange en mailadress som vi kan skicka möteslänk till. Detta möjliggör registrering och eventuell omröstning under mötet. En tid efter anmälan som görs som vanligt via Aktiviteter och utbildningar kommer en Skypelänk att skickas ut till angiven mailadress.

Vi vill uppmuntra er till att ta möjligheten att påverka framtidens fackliga arbete. Skicka in motioner till oss! För att kunna behandla motionerna innan årsmötet behöver vi få in din motion senast den 4 september.

Vi kommer att uppvakta medlemmar som i år firar 25 års medlemskap i Vårdförbundet. Gåva kommer att kunna hämtas upp på närmaste fackexpedition.

Väl mött!

Styrelsen Vårdförbundet Norrbotten