Utbildningstillfällen 2020

Välkommen att anmäla dig till 2020 års utbildningar! Oavsett om du är ny som förtroendevald eller har några år på nacken finns det kunskapspåfyllning för alla. Vad är nästa steg för dig?

I Aktiviteter och utbildningar söker du aktuella datum för utbildningar. Nu finns nästa års grundutbildningstillfällen öppna för anmälan. På Facklig grundutbildning dag 1 håller vi till på Vårdförbundets expedition i Luleå. För Facklig grundutbildning dag 2-4 är det Sunderby folkhögskola som gäller.

Är du ny förtroendevald börjar du med att anmäla dig till facklig grundutbildning dag 1 och därefter till facklig grundutbildning dag 2-4. Har du varit förtroendevald en tid och behöver kunskapspåfyllning – anmäl dig till en temautbildning! Vi lägger ut mötestillfällena allt eftersom. Håll utkik under Aktiviteter och utbildningar och kolla din e-post.

Kunskap är en förutsättning för att du ska kunna påverka arbetsmiljön och utvecklingen på just din arbetsplats!

Läs mer om Utbildning för förtroendevald.

Har du frågor eller funderingar? Hör gärna av dig till info.norrbotten@vardforbundet.se eller ring 0920-24 42 82.