Bidra till planeringen av nästa års verksamhet

Det närmar sig en ny verksamhetsplanering inför år 2020, verksamhetsplanen ska utgå från tagna kongressbeslut och våra medlemmars vilja. Vi vill få in just dina tankar och förslag på aktiviteter till nästa år. Vad tycker du att vi ska göra i Vårdförbundet nästa år? Vad ska vi prioritera och vad är viktigt för dig? Bidra genom att besvara enkäten.

Besvara enkäten senast 13 oktober
Biokväll - En komikers uppväxt

Jonas Gardells roman är en av vår tids mest gripande uppväxtskildringar och har lästs och älskats av flera generationer svenskar. Kom och se den tillsammans med kollegor i Vårdförbundet den 19 november i Växjö. Vi ordnar busstransport från Ljungby och bjuder på det obligatoriska biosnackset!

Anmäl dig till biokvällen senast 5 november!
"Droppa in" och träffa oss

Det är mycket som händer nu i vården, vi har ett nytt löneavtal och många är mitt i eller i nyligen avslutad löneprocess. I oktober dyker vi upp på sjukhusen runt om i länet för att prata och svara på frågor. Finns du i kommun eller privat sektor är det bara att du tar en kontakt med någon i avdelningsstyrelsen så bokar vi in en träff hos er.

Här dyker vi upp i höst!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga