Höstens fackliga utbildningar och träffar

Hoppas det är bra med dig, oavsett om du arbetar eller har gått på välförtjänt semester.

Utbildningar och aktiviteter har ju legat på is nu ett tag men vi tänker köra igång lite smått, i mindre skala enligt rådande riktlinjer, med grundutbildningen för förtroendevald/skyddsombud och förtroendevaldaträffar.

Nytt är att nu finns också möjligheten att gå grundutbildning dag 2-4 lokalt i här i Växjö. Vi erbjuder två utbildningstillfällen under hösten. Det är en tillfällig lösning och vi hoppas att vi så småningom kan genomföra utbildningen i Linköping igen tillsammans med andra avdelningar. Läs mer och anmäl dig till den utbildning du behöver!

Facklig grundutbildning dag 1

För dig som är ny förtroendevald.

Facklig grundutbildning dag 2-4

För dig som har gått facklig grundutbildning dag 1 eller har genomgått den gamla grundutbildningen (innan 2016) och vill fräscha upp dina kunskaper.

Förtroendevaldaträff

För alla förtroendevalda. Vi erbjuder två tillfällen på två olika orter. Dagarna har samma innehåll så anmäl dig till den ort som passar dig bäst.

Du hittar alla våra utbildningstillfällen och aktiviteter under Aktiviteter och utbildningar.

Har du frågor eller funderingar kontakta någon av oss i avdelning Kronoberg.

Ta hand om dig och ha en fantastisk sommar!

Avdelningsstyrelsen

Vårdförbundet Direkt