Kronoberg

0771-420 420 info.kronoberg@vardforbundet.se
Hantering av färgglada provrör

Årsmöte 5 oktober

Avdelningsstyrelsen kallar medlemmarna till årsmöte. Nu kan du ta del av valberedningens förslag i menyn till vänster.

• Enkät om din arbetsmiljö under sommaren

Vårdförbundet Kronoberg ber om din hjälp för att kunna utvärdera hur sommarsituationen har varit på din arbetsplats.

• En uppslagen broschyr om personcentrerad vård

Personcentrerad vård aktuellt i Kronoberg

Vårdförbundet var i veckan inbjudna till Region Kronobergs ledningsmöte för hälso- och sjukvården för att bidra med kunskap och idéer om personcentrerad vård. Tillsammans med regionen bjöd Vårdförbundet också in medlemmar och annan vårdpersonal, chefer, utvecklingsansvariga, politiker och fackliga företrädare till ett öppet möte om personcentrerad vård samma kväll.

• Välkommen till årsmöte 5 oktober

Nu är det åter dags för Vårdförbundet avdelning Kronobergs årsmöte, vi träffas på Royal Corner Best Western Hotell i Växjö den 5 oktober.

• En färgglad illustration.  En förtroendevald välkomnar medlemmar till en träff.

Träff för förtroendevalda 27 september

Som skyddsombud och förtroendevald hälsas du varmt välkommen till höstens första förtroendevaldsträff 27 september, på Elite Hotell Park Konserthuset i Växjö.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00