Kronoberg

Norrgatan 15
352 31 Växjö
0771-420 420, växel info.kronoberg@vardforbundet.se
  • Två barnmorskor är inne hos en nybliven mamma och hennes nyfödda barn som ligger i famnen. BB Karolinska sjukhuset i Solna.

• 10 kvinnor är uppställda framför kameran. Alla ser glada ut.

Det här är avdelning Kronobergs nya styrelse

Den 26 september hade avdelning Kronoberg årsmöte på Myresjöhus arena i Växjö där bland annat en ny styrelse röstades fram. Mötesordförande var förbundsordförande Sineva Ribeiro (till höger på bild) som även svarade på frågor från medlemmar under kvällen. Avdelningsordförande Anna Seiborg Kidell har ordet:

• Förhandsvisning av "Solsidan"

Vårdförbundet avdelning Kronoberg välkomnar medlemmarna till en förhandsvisning av filmen "Solsidan", den 28 november kl.17:30.

• Årsmötet i avdelning Kronoberg 26 september

Tisdagen den 26 september var det dags för avdelning Kronobergs årsmöte och i samband med detta firade vi även Vårdförbundet 40år!

• Välkommen till en dag med kunskapspåfyllnad!

Skyddsombud tillika förtroendevald i Vårdförbundet avdelning Kronoberg hälsas välkommen till förtroendevaldsdag 18 oktober klockan 08.30-16.15 på folkhögskolan S:t Sigfrid. OBS! Folkhögskolan Kronoberg

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00