Årsmöte 2020

Vi ställer inte in, vi ställer om! Vårdförbundet följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer och för att du ska kunna delta och påverka på ett säkert sätt, är du inbjuden till årsmötet som i år sker digitalt.

Årsmötet i avdelning Kalmar län startar den 28 september och pågår till den 1 oktober.

Mötespunkterna öppnas och stängs enligt programmet och du har möjlighet att diskutera, ställa frågor, lägga förslag och rösta. Mötet leds av en möteadministratör som hanterar dagordningen i det digitala mötessystemet som heter VoteIT.

Du kommer att få en länk skickad till den e-postadress du har registrerad i Vårdförbundets medlemsregister, med personliga inloggningsuppgifter till årsmötet.

Välj själv hur mycket du vill engagera dig i årsmötet och i vilka punkter du vill delta. Vill du bara rösta räcker det att logga in vid röstningspunkten. Vill du både lägga förslag och rösta om förslag behöver du logga in två gånger - en gång för att lägga förslaget och sedan för att rösta, när punkten för förslag stängts.  Håll koll på tidpunkterna i programmet så att du inte missar något.

Du behöver inte anmäla dig i förväg. Delta i årsmötet via din dator, mobil eller surfplatta.

Som medlem i Vårdförbundet är du med och påverkar - tillsammans gör vi skillnad.

Varmt välkommen!

Program, förberedelser och allt annat du behöver veta om årsmötet 2020 finns här.
Vårdförbundets verksamhet 2021 - vad tycker du är viktigast?

Hur vill du att vi ska bedriva Vårdförbundet i Kalmar läns verksamhet? Vad är viktigast för dig? Hjälp oss att planera 2021 genom att svara på vår enkät. Vi behöver ditt svar senast 2 oktober!

Besvara enkäten!

Vårdförbundet Direkt