Vi SYNS i maj - vinn fina priser!

Under månaden maj kommer vi avdelning Kalmar att synas mer än vanligt och genomföra aktiviteter i form av tävlingar och utlottningar. Häng på och vinn fina priser till både dig själv och din arbetsplats!

Vårdförbundets styrka är våra medlemmar och förtroendevalda. Ditt och andra medlemmars engagemang påverkar vårdens utveckling och dina förutsättningar i arbetslivet. Det är tack vare kraften, engagemanget och kompetensen hos alla medlemmar som vi kan påverka. Tillsammans är vi starka.

Tävlingar och utlottning till arbetsplatser

1. Alla arbetsplatser som väljer en ny förtroendevald under maj månad får pris.
  2. Alla arbetsplatser med 100 % anslutning per 31 maj får pris.
  3. Arbetsplatsen med flest nya medlemmar i maj får pris (räknas i %)*

Förutom det fenomenala med att ha bidragit till vår kollektiva styrka vinner alla arbetsplatser som uppfyller kriterierna i en eller flera av ovan tävlingar en lunch för alla medlemmar på arbetsplatsen (max 100 kr/person). Kliniken kan endast vinna en vinst per år, vinsten tas ut senast 31 augusti 2021.

*För yrkesverksamma nya medlemmar är de tre första månaden kostnadsfria. Chefer räknas inte in som möjlig medlem.

Utlottning av goodie bag till arbetsplatsen

Du som är förtroendevald på arbetsplatsen kan också anmäla intresse för en goodie bag till din arbetsplats. Det finns 15 kassar.

Rapportering av arbetsplatsens resultat och/eller intresseanmälan för goodie bag görs av förtroendevald på arbetsplatsen senast 31 maj.

FÖRTROENDEVALD: DELTA I TÄVLING OCH/ELLER UTLOTTNING TILL ARBETSPLATSEN HÄR

Utlottningar för dig som är medlem

• 3-5 maj är anmälan öppen utlottning av matlådor. Lottning sker torsdag 6 maj.
  • 10-12 maj är anmälan öppen för utlottning av stödstrumpor. Lottning sker torsdag  13 maj.
  • 17-19 maj är anmälan öppen för utlottning av vattenflaskor. Lottning sker torsdag 20 maj.
  • 24-26 maj är anmälan öppen för utlottning av buff och sadelskydd. Lottning sker torsdag 27 maj.

Du kan delta i alla utlottningar men du kan endast vinna en (1) gång.

MEDLEM: DELTA I UTLOTTNINGEN HÄR