DIN ARBETSMILJÖ - utbildning för förtroendevalda/skyddsombud i privat sektor

Lär dig vad vilka rättigheter och skyldigheter som finns och vilka krav som kan ställas på arbetsgivaren. Vad kan du som skyddsombud göra, och hur gör man om man vill förbättra arbetsmiljön? Här är en chans att bygga på dina kunskaper och öka dina möjligheter att påverka arbetsmiljön på din arbetsplats. Anmäl dig till utbildningen redan idag!

Nu bjuder vi alla förtroendevalda/skyddsombud som verkar inom privat sektor i avdelningarna Jönköping, Kalmar län, Kronoberg och Östergötland till en heldagsutbildning i arbetsmiljö.

En god arbetsmiljö är viktig för att trivas på jobbet och orka ett helt yrkesliv. Som förtroendevald och tillika skyddsombud har du ett uppdrag att företräda dina kollegor på arbetsplatsen i arbetsmiljöarbetet.

Men hur gör man? Och vilka rättigheter och skyldigheter finns?

Med rätt kunskap har du bättre förutsättningar att lyckas!

Ta med dina frågor och ge dig själv en dag som stärker dig i ditt uppdrag och ger dig värdefulla kunskaper och insikter tillsammans med andra förtroendevalda.

Datum och tid

12 mars kl. 9-15.30

Hotell Högland, Nässjö

Vårdförbundet står för resa och förtäring under dagen.

Program, information och anmälan

Vårdförbundet Direkt