Inspirationsföreläsning med Daniel Mendoza

Nu har du som medlem i Vårdförbundet möjlighet att får rabatterat pris på Daniel Mendozas intressanta föreläsning.

Daniel Mendoza - Att vara snäll med enkla ord

Daniels föreläsning kommer att handla om delar av hans resa från landsbygden i Uruguay, via flyktinghem i Paraguay till en kyrka i Rio Janeiro vidare till en flyktingförläggning i Moheda, till studier på Handelshögskolan i Stockholm, grundandet av Good News Magazine som nådde över 200000 läsare och framgångarna med sin debutroman Den Enda.

En resa kantad av extremt våld, övergrepp och mörker men också av hopp, framtidstro och massor av kärlek. En föreläsning om att vända ett trasigt arv till omtanke och engagemang och om vikten av att fokusera på godhet, lyfta fram positiva nyheter och om varför det inte är naivt att vara snäll.

Datum och tid

28 mars kl 18:30-20:30

Best Western Hotell, Gamla Teatern, Östersund

Biljetter

Biljettpris 125 kr för medlemmar (ordinarie pris 200 kr), din rabattkod vid anmälan: Vårdförbundet, köp biljett via länken Att vara snäll med enkla ord - Daniel Mendoza

Nominera till Vårdförbundspriset, Årets vårdchef och Årets studenthandledare

Vi vill belöna de som skapar en bättre och mer jämlik hälso- och sjukvård för patienter, en sundare arbetsmiljö för personalen och inspirerande handledarskap för vårdstudenter. Passa på att skicka in din nominering till priserna senast den 15 april.

Nominera till Vårdförbundspriset, Årets vårdchef och Årets studenthandledare

Vårdförbundet Direkt