Årsmöte den 5 oktober

Den 5 oktober är det årsmöte i avdelning Gotland– och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

Årsmötet startar den 5 oktober klockan 18.00 på Donners Event i Visby.

INFORMATION OM ÅRSMÖTET

Det här händer under årsmöteskvällen:

• Under årsmötet väljer vi avdelningsstyrelse, kongressombud och valberedning för mandatperioden 2021-2025.
  • Vi äter middag tillsammans, Vårdförbundet bjuder!

Coronasäkert årsmöte

Vårdförbundet följer nogsamt Folkhälsomyndighetens rekommendationer. Vi håller naturligtvis avstånd och deltar endast om vi är helt friska. Om smittläget försämras och FHM's rekommendationer ändras kan årsmötet behöva ställas om och genomföras digitalt istället - vi meddelar dig i så fall via e-post. Middagen ersätts då av en matbiljett- så att vi längre fram kan träffas och umgås.

VILL DU HA EN GOODIE-BAG?

Att delta i ett årsmöte är ett enkelt sätt för dig som medlem att engagera dig i avdelningens framtid och verksamhet. Förutom möjligheten att påverka får du en goodie-bag med både lite gott och bra att ha när du kommer till årsmötet. Om du vill ha en goodie-bag behöver du anmäla dig senast den 21 september.

ANMÄL DIG TILL ÅRSMÖTET HÄR

Se vilka som är nominerade till förtroendeuppdrag

Som medlem i Vårdförbundet är du med och påverkar - tillsammans gör vi skillnad.

Varmt välkommen på årsmöte!