Hej kära medlem!

Vi hoppas att sommaren har varit bra, och att ni hunnit få den semester och återhämtning ni så väl förtjänat! Nu närmar sig hösten och vi planerar aktiviteter för fullt. Här följer en liten uppdatering kring vad som är på gång!

Vi har...

...åkt runt på arbetsplatsbesök i hela länet under sommaren. Vi har besökt ett 60-tal arbetsplatser i både kommuner, region och privat sektor, och tagit del av era kloka tankar, frågor och erfarenheter. Här är bilder från några av alla ställen vi besökte - tack för att ni tog er tid att prata med oss!

...haft cafékväll i Bollnäs och Ljusdal. Som vanligt trevligt att möta er medlemmar!

Vi ska...

...ha årsmöte och förtroendevaldsutbildning!

16 september ses vi i Gävle på Elite Grand Hotel! Vi börjar med utbildningsdag för förtroendevalda och sen startar årsmötet för samtliga medlemmar kl. 17.

Vi får finbesök av förbundsordförande Sineva Ribeiro och efter årsmötet äter vi middag tillsammans. Välkomna!

Mer information och länk till anmälan hittar du här!

...ha cafékväll i Ovanåker 26 september

Välkomna till Sommars café kl. 16-18, vi bjuder på fika!

Ta gärna med en kollega som ännu inte är medlem, eller såklart en som redan är det. Vi ses!

...bjuda in till en toppenföreläsning med Linnéa Claeson

Den 7 november bjuder vi tillsammans med Vision in till en inspirationsföreläsning med jämställdhetskämpen och samhällsdebattören Linnéa Claeson! Det finns ett fåtal platser kvar till föreläsningen. Om föreläsningen blir fullboakd finns möjlighet att anmäla sig till reservplats.

Visste du att

du som medlem i Vårdförbundet får rabatter på allt från resor, böcker och porslin till förmånliga lån och försäkringar? Ett stort förbund kan teckna många förmånliga erbjudanden för kollektivet!

Här kan du läsa mer om allt det "lilla extra" som ingår i medlemskapet!

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga