Kom på årsmötet!

Den 19 september är det dags för Vårdförbundet Dalarnas årsmöte. I år är du välkommen till en inspirerande kväll med årsmötesförhandlingar, mat och underhållning.

Inbjudan

På årsmötet redovisas avdelning Dalarnas verksamhet för året som gått och du som medlem får möjlighet att påverka kommande verksamhetsår.

Årsmötet kommer bland annat att behandla inkomna motioner samt välja ordförande. Efter årsmötet bjuder vi på middag. Ståuppkomikern/barnmorskan Therese Sandin underhåller oss därefter.

Anmäl dig via Aktiviteter och utbildningar
Årsmötesinformation

Här hittar du all information om vårt årsmöte. Under slutet av vecka 37 kommer vi publicera årsmöteshandlingar. Även presentation av nominerade kommer att finnas här innan årsmötet.

Samlad årsmötesinformation
Medlemskväll med hälsotema 28 november

Föreläsare är Christina Andersson, leg. psykolog och doktorand vid klinisk neurovetenskap Karolinska Institutet. Christina föreläser om nya psykologiska begreppen compassion och självmedkänsla. Fokus i föreläsningen är hur man kan tillämpa ett förhållningssätt av compassion i sin egna vardag och arbetssituation för att må bra. Vi bjuder på middag under kvällen.

Anmäl dig via Aktiviteter och utbildningar
Lönesamtal? Vi stöttar dig!

Som stöd inför ditt lönesamtal har Vårdförbundet tagit fram en ny webbutbildning - Ditt lönesamtal. I utbildningen får du konkreta tips för att lyckas med ditt lönesamtal.

Jag vill veta mer om utbildningen

Vårdförbundet Direkt

Ställ en fråga