Kronoberg

Norrgatan 15
352 31 Växjö
0771-420 420, växel info.kronoberg@vardforbundet.se
  • Två barnmorskor är inne hos en nybliven mamma och hennes nyfödda barn som ligger i famnen. BB Karolinska sjukhuset i Solna.

• Illustrerad bild med två böcker på hög och ett äpple ovanpå

Skaffa dig mer kunskap i ditt uppdrag som förtroendevald

Nu är anmälan öppen till utbildningarna under 2018. Oavsett om du är ny eller erfaren förtroendevald så finns det kunskapspåfyllning för alla. Vad är nästa steg för dig?

• Vill du påverka Vårdförbundet?

Vill du påverka Vårdförbundet? Sista dagen att skicka in en motion till kongressen (2018) är 1 december i år! Här hittar du också de motioner som redan kommit in. Alla medlemmar kan skicka in motioner.

• 10 kvinnor är uppställda framför kameran. Alla ser glada ut.

Det här är avdelning Kronobergs nya styrelse

Den 26 september hade avdelning Kronoberg årsmöte på Myresjöhus arena i Växjö där bland annat en ny styrelse röstades fram. Mötesordförande var förbundsordförande Sineva Ribeiro (till höger på bild) som även svarade på frågor från medlemmar under kvällen. Avdelningsordförande Anna Seiborg Kidell har ordet:

• Förhandsvisning av "Solsidan"

Vårdförbundet avdelning Kronoberg välkomnar medlemmarna till en förhandsvisning av filmen "Solsidan", den 28 november kl.17:30.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00