Halland

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.halland@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Nu drar Hallandsturnén igång igen!

Våra turneér under 2021 runt arbetsplatserna i Halland blev en succé - så vi fortsätter även i år! Vi hälsar på dig i din verklighet, uppmärksammar dig och dina kollegor, våra professioner, goda prestationer, fina utvecklingsarbeten och andra framgångar. Du har också möjlighet att skapa nya kontakter och byta erfarenheter med andra kollegor. Dessutom bjuder vi på lunch!

• Föreläsning om välmående arbetsplatser

Den 25 november välkomnar vi dig som är medlem på en digital, inspirerande föreläsning i samarbete med TCO Halland. Hur kan vi uppleva medarbetarskapet som enklare och merengagerande och energigivande? Hur kan vi alla arbeta för att skapa mer engagerade, välmående och högpresterande medarbetare?

• Inbjudan till biokvällar!

Ta med kollegorna och gör något trevligt tillsammans efter jobbet eller njut av en stund för dig själv. Vårdförbundet bjuder dig som är medlem på bio; James Bond -No Time To Die, popcorn och dryck! Den här gången erbjuder vi biokvällar i Halmstad den 15 november, i Kungsbacka den 17 november och i Varberg den 18 november.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00