Södermanland

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.sodermanland@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Snart dags för röntgensjuksköterskans yrkesdag!

Måndagen den 8 november ska vi fira! Så nominera en fantastisk kollega, som stödjer och peppar er och håller arbetsglädjen uppe , i de här lite extra , svåra tiderna. Avdelningsstyrelsen för Södermanland väljer ut vinnaren som tillsammans med kollegorna vid vinnande arbetsplats bjuds på läcker tårta. Tack, för att du finns och gör ett utmärkt jobb!

• Anmäl dig till årsmötet - Nu finns det fler platser!

Den 30 september är det årsmöte i avdelning Södermanland – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

• Nominera - påverka idag och i framtiden!

Här kan du nominera dig själv eller någon annan som brinner för utveckling, påverkan och att göra skillnad. En möjlighet att vara med och driva Vårdförbundets frågor i Södermanland!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00