Södermanland

Munktellstorget 2, 3 tr
633 43 Eskilstuna
0771-420 420, växel info.sodermanland@vardforbundet.se

Kroka arm med 114 000 kollegor och bli medlem i Vårdförbundet!

1. Kan du bli medlem? Gör medlemstestet!

Resurs 7
2. Bli värvad av en annan medlem...

3. ...få en fin gåva från Delicard

Funderar du på att bli medlem? Fråga en kollega som redan är medlem om du kan bli värvad. Då får ni båda varsin fin gåva från Delicard. Ni kan välja allt från goda delikatesser till fina glas eller fritidsprodukter.

Erbjudandet gäller 1 maj till 31 augusti för nya yrkesverksamma medlemmar

• Årsmöte 2019! Fyllnadsval, inspirationsföreläsning samt tvårätters middag!

Årsmöte 2019 den 3 oktober! En viktig och härlig kväll väntar dig som medlem!

• Passa på att bidra till vår verksamhet 2020!

Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vilka aktiviteter medlemmarna i avdelning Södermanland gärna vill ha framöver. Resultatet av enkäten kommer fungera som en bas för styrelsen, vid prioriteringar av aktiviteter under året som kommer.

• Sommarenkät 2019

Precis som förra sommaren ber vi dig som är yrkesverksam medlem i Vårdförbundet att svara på några frågor om hur din arbetsmiljö har sett ut den senaste tiden. Syftet är att vi vill följa hur bemanning, arbetsbelastning och patientsäkerhet upplevs under sommaren.

• Skriv en motion till årsmötet 2019

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00