Kalmar

392 32 Kalmar
0771-420 420, växel info.kalmar@vardforbundet.se

• "Ingen man i sikte" - filmvisning och workshop vid Kalmarsund Pride

Normer och heteronormativitet - hur kan det påverka oss i vårt dagliga arbete? Vi visar filmen "Ingen man i sikte" och bjuder in till efterföljande samtal. Fika bjuder vi på dessutom!

• Skriv en motion inför årsmötet 2018

En motion är ett förslag från dig som medlem eller grupp av medlemmar, som du/ni vill att Vårdförbundet ska ta ställning till. Det kan vara en idé om något som du vill att Vårdförbundet arbetar vidare med, men det kan också vara något som du tycker att Vårdförbundet hittills inte gjort bra och därför önskar förändra.

• Så här når du oss i sommar!

Vårdförbundet Direkt har öppet alla vardagar kl 8-18. De nås på tel. 0771-420 420 eller via webben. Lokal tillgänglighet i Kalmar Län hittar du här nedan.

• Tre unga tjejer sitter på rad och ler mot kameran

Anställning och karriär - möte för dig som är studentmedlem

Efter din examen väntar ett yrkesliv med anställning hos en arbetsgivare och en framtida karriär. Det finns många frågor och vi vill gärna hjälpa till att svara på dem. Nu bjuder vi in till träffar med information och diskussion. Välkommen att träffa oss i Vårdförbundet!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00