Västmanland

721 30 Västerås
0771-420 420, växel info.vastmanland@vardforbundet.se

• En fantastisk kollega

Den 12 maj firade vi den internationella yrkesdagen för sjuksköterskor. Vårdförbundet avdelningen Västmanland uppmärksammade dagen genom att dela ut utmärkelsen ”En fantastisk kollega”. Utmärkelsen gick till Annika Krisat, enhetschef på medicinmottagningen i Köping och även till Anna Sandell, sjuksköterska på mammografin i Västerås. Båda hade fått mycket fina nomineringar ut av sina kollegor.

• Mörkhårig kvinna med glasögon som håller en blombukett och ett diplom.

En fantastisk kollega

Den 5 maj firade vi den internationella yrkesdagen för barnmorskor. Vårdförbundet avdelningen Västmanland uppmärksammade dagen  genom att dela ut utmärkelsen ”En fantastisk kollega” till barnmorskan Christina Fröjd, som blivit nominerad av sina kollegor.

• bild på en kvinna med blont axellångt hår som ler

Du glömmer väl inte att anmäla dig till vårt politikermingel den 23 maj!

Du får nu även möjlighet att träffa Vårdförbundets förhandlingschef Annelie Söderberg som under kvällen är vår moderator.

• Grillunch i Västerås 11 juni

Vad passar väl bättre än att njuta av en nygrillad hamburgare med dryck till lunch ute i den friska luften när sommaren börjar göra sig påmind? Tar du med en kollega som ännu inte är medlem så bjuder vi hen på lunch!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00