Västmanland

Besök: Sigurdsgatan 7, Västerås
Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.vastmanland@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Vinnare - Fantastiska Barnmorskor!

Anita Wahlsten, Norbergs Mödravårdscentral och Marie Holmström, Capio Vallby Barnmorskemottagning, har vunnit priset En fantastisk kollega! Läs mer om vad Anita och Marie gör för sina kollegor och passa på att nominera någon på din arbetsplats. Än finns chansen för en röntgensjuksköterska!

• Grattis alla barnmorskor!

Den 5 maj är det Barnmorskans dag, här i Sverige och i hela världen. Vi vill hylla dig och berätta mer om vad Vårdförbundet gör för dig. Och vilka frågor ställer Carolina Gynning till yrkeshandläggaren och barnmorskan, Carita Sturesson?

• Vinnare! En fantastisk kollega - Biomedicinsk analytiker

Annika Öhrn, Biomedicinsk analytiker på Fysiologkliniken, Västmanlands sjukhus i Västerås har vunnit priset En fantastisk kollega! Läs mer om vad Annika gör för sina kollegor och passa på att nominera någon på din arbetsplats. Än finns chansen för en barnmorska, en sjuksköterska och en röntgensjuksköterska!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00