Västmanland

721 30 Västerås
0771-420 420, växel info.vastmanland@vardforbundet.se

• Bästa avtalet ever

Den 23 mars 2017 skrev Vårdförbundet under ett kollektivavtal med Region Västmanland om bättre villkor för de som arbetar ständig natt eller rotation natt.

• Inbjudan till medlemsutbildning

Den 21 april är du välkommen på medlemsutbildning, antingen på för- eller eftermiddagen. Utbildningen riktar sig till dig som vill veta mer om kollektivavtal och arbetslagstiftning. Vad Vårdförbundet kan erbjuda dig för stöd och hur Vårdförbundet verkar på olika nivåer av samverkan.

• Ett ben kortare men ett rikare liv

Den 4 april bjuder vi in till en föreläsningen med Sonia Elvstål. Efter en vänstersväng med motorcykeln förändrades Sonias liv både fysiskt och psykiskt. Idag är hon ett ben kortare men ett helt liv rikare. Hon är en inspirerande talare som ger dig energi och insikter för din vardag och ditt arbete.

• Internationella biomedicinska analytikerdagen

I samband med internationella biomedicinska analytikerdagen 15 april bjuder laboratoriemedicin, fysiologen och Vårdförbundet på lunchföreläsningar tisdagen den 18 april.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00