Norrbotten

972 32 Luleå
0771-420 420, växel info.norrbotten@vardforbundet.se
  • Barnmorska som kopplar instrument

• tecknad bild vi har valt dig

2017 blir ett valår

Gör din röst hörd genom att vara med och påverka vem som ska ingå i Norrbottens avdelningsstyrelse och vilka som ska vara kongressombud. Här kan du nominera dig själv eller en kollega som du tycker skulle passa för ett förtroendeuppdrag.

• Fyllnadsval till Valberedningen

Här kan du nominera dig själv eller en kollega till ett förtroendeuppdrag i Valberedningen. Du kan göra dina nomineringar till och med den 15 maj.

• styrelserum med tre ledamöter och en skriver på whiteboardtavla

På gång i Vårdförbundet Norrbotten

Avdelningsordförande informerar om vad som är aktuellt för dig som är medlem i Vårdförbundet Norrbotten. Vi arbetar för att skapa hälsosamma arbetstider och vi tecknar just nu kollektivavtal med kommunerna utifrån löneavtalet HÖK16.

• Pennficka legitimerad barnmorska

Barnmorskeföreningens årsmöte med föreläsning av Maria Hogenäs, som vann stora Vårdförbundspriset 2016

Norrbottens läns Barnmorskeförening har årsmöte på den Internationella yrkesdagen den 5 maj. Barnmorskeföreningen och Vårdförbundet inbjuder till årsmötesförhandlingar och en spännande föreläsning på Sunderby sjukhus.  Maria Hogenäs, vinnare av Vårdförbundspriset, föreläser om: Yalladoula – hur stöd vid födseln leder till integration.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00