Jönköping

Besök: Östra Storgatan 23, Jönköping
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.jonkoping@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Digital mötesplats 25 oktober - för dig som chef

Du vet väl att du får stöd i din chefsroll av personer som arbetar med chefs- och ledarfrågor? Välkommen till en digital mötesplats för att prata om det som är viktigt för dig i din roll. Kanske vad som är aktuellt just nu eller något du brinner lite extra för? Vi kan prata om hur arbetsbelastningen varit under pandemin eller hur kompetensförsörjningen ser ut i din verksamhet. Du bestämmer!

• Nu kan du anmäla dig till årsmötet!

Den 7 oktober är det digitalt årsmöte i avdelning Jönköping – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

• Digital föreläsning den 12 oktober

Som medlem i Vårdförbundet är du välkommen att delta i en digital inspirationsföreläsning om den svenska partsmodellen – unikt framgångsrik och värd att försvara. Följ med på några timmars spännande resa och lyssna till Ursula Berge, samhällspolitisk chef på Akademikerförbundet SSR.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00