Aktuellt i Gävleborg

• Välkommen till ett av årets utbildningstillfällen för förtroendevalda i Vårdförbundet Gävleborg

Vi hälsar dig som är förtroendevald inom Gävleborg välkommen till ett av årets utbildningstillfällen. Utbildningen kommer att ges samordnarvis och ligger som en heldag.

• V47 - Medlemsvecka

Under veckan kommer vi att bjuda våra medlemmar på filmen "Lyrro", som visas i tre städer, Gävle, Bollnäs och Hudiksvall.

• Varmt välkommen till Vårdgalan!

Välkommen att anmäla dig till Vårdgalan och inspireras av vinnarna av Vårdförbundspriset, Årets vårdchef samt det nyinstiftade priset till Årets studenthandledare. Vårdgalan äger rum den 9 november i Stockholm

• Hänt i avdelning Gävleborg

Här får du ett litet axplock från aktiviteter vi haft för oss den senaste tiden.

• Enkät - Vilka medlemsaktiviteter vill du ha under 2019?

Passa på att bidra till vår verksamhetsplanering 2019! Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vilka aktiviteter medlemmarna i avdelning Gävleborg gärna vill ha framöver. Resultatet av enkäten kommer fungera som en bas för styrelsen vid prioriteringar av aktiviteter under året som kommer. En sammanställning av enkäten kommer att presenteras på årsmötet den 14 oktober samt i efterhand på webben.

• Titta in hos oss

I oktober kan du som är förtroendevald komma och träffa oss i styrelsen avdelning Gävleborg på tre platser, Hudiksvall, Bollnäs och Gävle.

• Kallelse till avdelning Gävleborgs årsmöte 14 oktober

Välkommen till årsmöte för avdelning Gävleborg. Mötet äger rum i Bollnäs och bussar kommer avgå från både Gävle och Hudiksvall.

• Stipendier från Vårdförbundet Gävleborg

Vårdförbundet Gävleborg utdelar varje år två stipendier till studerande på kandidatnivå och magisternivå vid Högskolan i Gävle.

• Årsmöte 2018

SAVE THE DATE! Missa inte Vårdförbundet avdelning Gävleborgs årsmöte söndagen den 14 oktober.

• Chefsaktivitet - Hur ska jag orkar vara chef?

Kom och umgås en eftermiddag och kväll med oss och diskutera ämnen som just nu är högaktuella för er som ledare inom vården. Vi ses i Hudiksvall 5 september samt i Gävle 6 september.