Blekinge

Besök: Utövägen 3A, Karlskrona
Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.blekinge@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Nominera till Årets Förtroendevald i avdelning Blekinge

Har du en förtroendevald på din arbetsplats som gör ett fantastiskt arbete? Du som medlem har nu en unik möjlighet att lyfta fram den förtroendevalda på din arbetsplats, till att bli årets förtroendevald i avdelning Blekinge!

• Digital medlemsfrukost

Välkommen till en fikastund på morgonen med styrelsen i avdelning Blekinge. Tillsammans pratar vi om det vi tycker är intressant och som ger medlemsvärde. Den digitala frukosten är öppen mellan kl. 07.00–09.00 och du väljer själv hur länge du vill vara med. Ingen anmälan behövs!

• Facklig grundutbildning 2021

Är du ny förtroendevald? Kunskap är en grundförutsättning för att kunna påverka arbetsmiljön och utvecklingen på arbetsplatsen. I Vårdförbundets uppskattade grundutbildning får du konkreta verktyg att använda men också ett nätverk tillsammans med andra förtroendevalda. Nu finns utbildningarna för 2021 – Anmäl dig idag!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00