Skåne

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.skane@vardforbundet.se
Två röntgensjuksköterskor som är medlemmar i Vårdförbundet

Vi valde vårt jobb med omsorg och vill kunna utföra det på bästa sätt. Men arbetsförhållandena inom vården är tuffa. Vårdförbundet arbetar för bättre villkor och ett hållbart arbetsliv. Så att vi kan göra jobbet vi älskar. Så, värva eller bli värvad och få Sverigechecken.

• En motion - ett förslag till förändring!

Känner du dig osäker på hur man skriver en motion? Vill du påverka vad Vårdförbundet avdelning Skåne arbetar med? Då är du varmt välkommen till avdelningsstyrelsens motionsskola.

• Ordförande har ordet – Reflektioner efter kongressen

Att vara med på Vårdförbundets kongress är en mäktig upplevelse. Alla har fokus på hur vi arbetar för att ge medlemmarna de bästa förutsättningarna - nu och i framtiden. Ibland har vi olika tankar men det är det som är så härligt, allas tankar är viktiga! Det är så vi hjälps åt att utveckla Vårdförbundet.

• Utställning om Auschwitz till rabatterat pris! Biljetterna är slut.

Biljetterna till rabatterat pris är slutsålda! Här kommer en fint erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Auschwitz - Not long ago. Not far away. En otroligt berörande utställning som gästar Malmömässan. Och du som är medlem har möjlighet att se den till ett riktigt bra pris.

Visa alla nyheter