Rabatt på tågresor med SJ

Under sommaren har du som medlem i Vårdförbundet fina rabatter hos SJ, från 10 och upp till 50 procent. Boka resan redan nu!

Passa på att göra någonting bra för miljön samtidigt som du sparar en liten slant! Att ta tåget när du ska ut och resa istället för bilen eller flyget är ur miljösynpunkt det bästa alternativet.

Upp till halva priset i juli och augusti

Mellan 1 juli och 31 augusti får du som medlem 50 procent i 1 klass på SJ dagtåg och upp till 10 procent i 2 klass. Erbjudandena gäller bokade resor innan den 31 augusti. Din resa bokar du på bokningsssidan du når via bokningslänken nedan. De röda priserna som visas inkluderar rabatten.  Till rabattkoder och bokningslänk (du behöver vara inloggad)

Villkor

Erbjudandet i 1 klass gäller samtliga dagtåg med SJ och erbjudandet i 2 klass gäller samtliga resor med SJ. Båda erbjudandena kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatten gäller inte på bokningsavgiften. Gäller endast för privat bruk. Ombokning av SJ-biljetter sker hos SJ Service Center på telefonnummer 0771 -75 75 55 tonval 1 (måndag – fredag) och på 0771 -75 75 75 (lördag-söndag). Vid ombokning uppges beställningsnummer.

Rabatten gäller enbart på sträckor där SJ trafikerar och inte hos andra tågoperatörer.

Till rabattkoder och bokningslänk (du behöver vara inloggad)