• Nominera - påverka idag och i framtiden!

Här kan du nominera dig själv eller någon annan som brinner för utveckling, påverkan och att göra skillnad. En möjlighet att vara med och driva Vårdförbundets frågor i Halland!

• Välkommen till en utbildningsdag om arbetsmiljöfrågor!

Den här utbildningen ger dig som är skyddsombud fördjupad kunskap om din arbetsmiljö och verktyg till ett systematiskt arbetsmiljöarbete. Vi kör digitalt, torsdag 25 mars, kl. 8:30 till 16:00. Läs gärna mer om dagen i programmet och anmäl dig senast 23 mars.

• På turné genom Halland

Nu ger vi oss ut på turné! Vi vill träffa dig - och vi bjuder på gólunch och uppfriskande bad på arbetsplatser runt om i vårt vackra län. Kolla in turnéplanen och häng på!

• En februarihälsning om lönearbetet

Vi är nu mitt i februari månad och förutom covid-19 och vaccinationer så pågår det ett intensivt arbete med löneöversynen för 2021. Här kommer, en innehållsrik information och tankar från detta arbete.

• TCO Göteborg uppmärksammar internationella kvinnodagen

Hur får vi livspusslet att gå ihop och hur jämställd är lönen? Aktiviteten är kostnadsfri för medlemmar i TCO Göteborg, samt medlemmar i TCO Halland, TCO Skaraborg och TCO Värmland. Delta på vårt webbinarium om ett hållbart vardagsliv!

• Facklig grundutbildning 2021

Är du ny förtroendevald? Kunskap är en grundförutsättning för att kunna påverka arbetsmiljön och utvecklingen på arbetsplatsen. I Vårdförbundets uppskattade grundutbildning får du konkreta verktyg att använda men också ett nätverk tillsammans med andra förtroendevalda. Nu finns utbildningarna för 2021 – Anmäl dig idag!