Skåne

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.skane@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Rapport från löneöversynen i Region Skåne

Vårdförbundet och Region Skåne har gjort en rapport kring löneöversynen 2021. Här kan du läsa rapporten och vad Vårdförbundet tycker om resultatet.

• Vad är på gång?

I skrivande stund har just de första svenska fallen av omikron upptäckts i Sverige och i Skåne. Ännu så länge vet vi inte så mycket om denna nya mutation, inte hur sjuk man blir, om den ger andra symtom, hur smittsam den är eller hur bra (om) vaccinen hjälper. Vi vet inte heller i vilken omfattning hälso- och sjukvården kommer att drabbas.

• Malmö Redhawks bjuder på matchbiljetter!

Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor genom pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. Malmö Redhawks är en förening av många, som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00