Skåne

Besök: Storgatan 5, Malmö
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.skane@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• 20 minuters digital träff för chefer och ledare

Vilka åtgärder visar forskning, ger bra effekt på medarbetarnas mående? Detta och annat som bidrar till en frisk arbetsplats pratar vi om. Träffa Vårdförbundet Skånes chefsansvariga och andra chefs- och ledarkollegor, byt erfarenheter och hämta inspiration. Vi erbjuder tre olika tillfällen under förmiddagen den 23 mars, ta en kopp kaffe och välj en tid som passar dig!

• Koll på samboavtal, äktenskapsförord eller testamente?

Vad handlar juridik om? Vem får vad vid en skilsmässa och är det någon skillnad på att vara gift eller sambo om det händer er något? Genom ditt medlemskap i Vårdförbundet får du nu möjlighet att delta i en digital informationsträff den 17 mars, där Folksam pratar juridik och berättar om vad du faktiskt får för det du betalar!

• Ordförande har ordet

Läs avdelning Skånes ordförande Malin Tillgrens ord om lön, särskilt yrkesskickliga samt lönekarriär för dig som medlem.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00