Östergötland

Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel
info.ostergotland@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner, utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Bli medlem idag - de tre första månaderna är kostnadsfria!

• Svenska Ishockeyförbundet och LHC bjuder på matchbiljetter!

Här kommer ett unikt erbjudande för dig som är medlem i Vårdförbundet. Vi vet att du arbetat under extrema villkor under pandemin och att du fått sätta livet på paus under lång tid. Svenska Ishockeyförbundet och Linköping Hockey är verksamheter av många, som uppskattar det otroliga arbete du och dina kollegor utfört och vill ge dig något tillbaka.

• Vi har flyttat!

Från och med onsdag den 25 augusti hittar du Vårdförbundet Östergötlands kansli på Ågatan 55 B i Linköping. Välkommen!

• Nu kan du anmäla dig till årsmötet!

Den 22 september är det årsmöte i avdelning Östergötland – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om. Dessutom intressanta föredrag och viktiga utmärkelser. Välkommen att anmäla dig!

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00