Östergötland

0771-420 420, växel info.ostergotland@vardforbundet.se
  • Barnmorskor tillsammans med en nyförlöst kvinna och hennes bebis

• Valberedningens förslag till årsmötet 2017

Ta del av valberedningens förslag till styrelse och kongressombud. Kongressombuden, såväl ordinarie som ersättare, är angivna i den ordning som valberedningen föreslår att de ska träda in, i det fall avdelningen får fler eller färre ombud än 9, vilket var föregående periods antal.

• Samtal pågår mellan fyra personer, i bakgrunden rör sig ett antal personer

Enkät - vad tycker du är viktigt inför verksamhetsplaneringen 2018?

Passa på att bidra till vår verksamhetsplanering 2018! Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vad medlemmarna i avdelning Östergötland tycker är viktigast att jobba med och vilka aktiviteter som uppskattas. Resultatet av enkäten kommer fungera som en bas för den nya styrelsen, vid prioriteringar av aktiviteter under året som kommer.

• Svarta medaljer mot rosa bakgrund

Ta chansen att få ett stipendium för din c-uppsats

Har du genomfört ett godkänt examensarbete omfattande 15 högskolepoäng inom ämnesområdet omvårdnad/biomedicinsk laboratorievetenskap? Då har du möjlighet att söka Vårdförbundets stipendium som vi delar ut en gång per år!

• Sångerskan Linda Bengzing står lutad mot en orange bakgrundsvägg

Årsmöte och 40 årsjubileum

Den 29 september är det dags för årets två stora händelser! Vi slår ihop det till en enda stor tillställning på Trappan vid Campus i Norrköping och vi startar redan på eftermiddagen med intressanta föreläsningar. Fokus på dessa är karriär. Ni kommer få höra medlemmars historier om spännande karriärer utifrån olika yrkesroller.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00