Örebro

Besök: Nygatan 16, Örebro
Postadress: Box 3260, 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.orebro@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Årsmöte den 6 oktober – Save the date

Den 6 oktober är det årsmöte i avdelning Örebro – och i år är det ett extra viktigt möte. Alla platser i avdelningsstyrelsen, som kongressombud och ersättare samt valberedare står till förfogande och ska väljas om.

• Pensionsinformation med KPA - för chefer och ledare

Vårdförbundet i Örebro bjuder in dig som är chef eller ledare och är anställd inom kommun eller region, till en digital pensionsinformation den 26 maj, tillsammans med KPA. Du bör vara född 1985 eller tidigare. Vi vill hjälpa dig att öka dina kunskaper i att fatta trygga beslut kring din pension - det är din framtid det handlar om!

• Nominera en fantastisk Barnmorska!

Den 5 maj är det Internationella yrkesdagen för Barnmorskor! Har du en kollega som är värd att firas? Nominera någon som du tycker bidrar till arbetsplatsen och yrkesutvecklingen på ett engagerat och inspirerande sätt.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00