Medlemsbutiken

Grattis alla sjuksköterskor, nu finns fina erbjudande i butiken för alla medlemmar, då vi firar internationella sjuksköterskedagen den 12 maj

I medlemsbutiken kan du beställa profilprodukter, tryckt informationsmaterial och skapa egna inbjudningar, affischer och diplom. Just nu firar vi internationella sjuksköterskedagen med extra fina priser. Gå in och kika under kategorin ERBJUDANDE! Erbjudandena gäller för alla medlemmar.

Grattis alla sjuksköterskor på internationella yrkesdagen, den 12 maj. Detta vill vi fira tillsammans med er och alla andra medlemmar i Vårdförbundet med fina priser i medlemsbutiken. Varför inte passa på att köpa en fin Sverigeskål från Saga form för 70 krstödstrumpor för 30 kr eller en lunchlåda i glas för 20 kr. Som hittat!

Medlemsbutiken för dig som är medlem

Är du medlem i Vårdförbundet behöver du logga in på vår webbplats för att kunna se hela vårt sortiment och få lägre pris på produkterna. Efter att du loggat in väljer du länken "Medlemsbutiken för dig som är medlem" nedan.

Medlemsbutiken för dig som är medlem

Medlemsbutiken för dig som inte är medlem

Du som inte är medlem i Vårdförbundet klickar på länken "Medlemsbutiken för dig som inte är medlem" nedan. Du får då tillgång till våra trycksaker och delar av vårt produktsortiment.

Medlemsbutiken för dig som inte är medlem

Problem med din beställning?

Kontakta gärna medlemsbutiken om du har frågor om din beställning eller behöver teknisk support.