Glad sommar önskar Sophia Godau!
Se förbundsordförandes filmhälsning till alla medlemmar i Vårdförbundet.
Till filmhälsningen på Youtube
Oavsett om du har semester eller arbetar i sommar så skickar jag en varm hälsning och ett stort tack till dig. Varje dag bidrar du med din kompetens, ditt engagemang och din omsorg – och gör skillnad för patienter, närstående och kollegor. Just därför fortsätter Vårdförbundet att driva Tid för säker vård. För att du och dina kollegor ska ha tid, rätt förutsättningar och hållbara arbetsvillkor att ge den vård som patienter behöver – och för att både patientsäkerheten och kvaliteten i vården ska stärkas.
Trevlig sommar!
Sophia Godau
Förbundsordförande Vårdförbundet
- Kategorier:
- Om Vårdförbundet
- Nationellt