Dina förmåner och rabatter

Det lönar sig att vara medlem i Vårdförbundet. Du får bland annat en riktigt bra inkomstförsäkring, förmånliga rabatter på banktjänster och hotell samt en unik stick- och skärskadeförsäkring hos Folksam.
  • Sport och fritid

Som medlem i Vårdförbundet får du 20 procent rabatt på träning hos Actic och 10 procent årsbonus på sport- och friluftsartiklar på Alewalds. Just nu har vi också ett särskilt erbjudande för gratis däckbyte hos Däckia.

• Tidningar

Som medlem i Vårdförbundet får du rabatt på intressanta tidningar. Testa vår prova på-rabatt på tidskrifterna Modern psykologi och Forskning och framsteg.

• Vårdfokus

I medlemstidningen Vårdfokus kan du läsa om forskning, arbetsmiljö, vårdpolitik, arbetsorganisation, lönefrågor och mycket annat. Du får kunskap om dina kollegors verklighet vilket ger inspiration och idéer till utveckling. Vårdfokus finns både som webbtidning och i pappersform och är en viktig källa till kunskap om yrket och Vårdförbundet.