Västerbotten

Besök: Västra Esplanaden 19, Umeå
Postadress: Box 3260 103 65 Stockholm
0771-420 420, växel info.vasterbotten@vardforbundet.se

Var du än befinner dig i yrkeslivet så finns vi här för dig, varje dag. Vi jobbar för bättre villkor och högre löner. Vi är med och utvecklar yrket och stärker dig i din yrkesroll. Ju fler vi blir, desto mer kan vi påverka!

• Nominera - påverka idag och i framtiden!

Här kan du nominera dig själv eller någon annan som brinner för utveckling, påverkan och att göra skillnad. En möjlighet att vara med och driva Vårdförbundets frågor i Västerbotten!

• 400 kr räcker inte - #tackamedlön

Kanske har du sett vårt budskap på bussarna i Skellefteå och Umeå? Stöd vår kampanj #tackamedlön i Västerbotten. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något!

• Jenny och Katarina har ordet!

Nu börjar den kallaste delen av vintern vara över och ljuset har återvänt, så härligt. Det som inte känns lika bra är förstås Covid-läget i vårt län, att antalet sjuka och inneliggande är högt. För er skull hoppas vi att invånarna håller sig i skinnet och förstås att vaccintillgången ökar, så att allas liv kan börja normaliseras igen.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00