Västerbotten

• sjuksköterska i läkemedelsförråd

• Prästkragar vid vatten

Enkät om din arbetsmiljö sommaren 2017

Under sommaren ber vi dig som är yrkesverksam att svara på sex frågor om hur din arbetsmiljö har varit den senast veckan. Syftet med enkäten är att följa upp hur bemanning, arbetsbelastning och patientsäkerhet upplevs av oss medlemmar vid olika tillfällen. Sammanställning av enkätsvaren  används i dialog med länets arbetsgivare då sommaren 2017 utvärderas.

• medlemmar som håller upp valsedlar med nummer

Västerbottens årsmöte den 7 oktober 2017

Du är varmt välkommen till årsmötet den 7 oktober som i år är i Lycksele. Val ska göras av ny styrelse, kongressombud och valberedning.  Ta vara på möjligheten att påverka vilka som ska leda Vårdförbundets arbete i Västerbotten. Hoppas att vi ses på årsmötet.

• För förtroendevald - Kompetensutvecklingsdag och årsmöte 2017

Vårdförbundet inbjuder dig som är förtroendevald till en Kompetensutvecklingsdag 6 oktober och till Vårdförbundets årsmöte 7 oktober. Vi träffas på Ansia Resort i Lycksele. Anmälan förutsätter att du kan delta de båda dagarna.

• Diplom och blommor

Nominera Årets Förtroendevalda 2017

Har du en engagerad och initiativrik förtroendevald på din arbetsplats? Då kan du visa din uppskattning genom att nominera henne/honom till Årets Förtroendevald.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00