Jämtland

831 30 Östersund
0771-420 420, växel info.jamtland@vardforbundet.se

Är du en av oss?

Kimberly vill driva vården framåt, Kikki vill få bättre förutsättningar att hjälpa sina patienter och Jonas vill att lönen ska matcha ansvaret. Våra medlemmar är inte vilka som helst. Är du en av oss?

Psst! Du som ny yrkesverksam medlem får tre månader kostnadsfritt medlemskap!

Aktuellt

• Pengar, Sedlar och mynt. Pressbild från Riksbanken som man får använda i redaktionella texten

Löneenkät på väg – uppdatera dina uppgifter

I slutet av november kommer vi att skicka ut en enkät där vi ber dig som arbetar inom region, kommun eller kommunalt bolag att fylla i hur 2019 års lönerevision fungerat och vad resultatet blev för dig. Passa på att uppdatera dina medlemsuppgifter redan idag, så att enkäten kommer fram till dig!

• Studenter som står i en grupp, en tjej tittar in i kameran

Välkommen till ett möte inför din anställning

Vi bjuder dig som är studerandemedlem på tips och råd från Vårdförbundet inför kommande anställning och yrke, där du även har möjlighet att ställa frågor.

• Årets relaxkvällar på Storsjöbadet

Ta chansen att uppleva novembers stjärnklara himmel i poolen på terrassen och värm frusna tår i en vedeldad bastu. Ljuvliga dofter och välbefinnande för dig som behöver vila och återhämtning efter en stressig dag på arbetet.

• Föreläsning med Linnéa Claeson 5 december

När vintermörkret lagt sig över Östersund är vi oerhört stolta att få bjuda in dig som medlem till en inspirerande och härlig föreläsning med Linnéa Claeson.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00