Gävleborg

0771-420 420, växel info.gavleborg@vardforbundet.se

3 anledningar till
att jag är medlem...

1. Tillsammans blir vi starkare!

Resurs 7
2. Vi kämpar för varandra!

3. Om något skulle hända känner jag mig trygg

Dani Ivarsdottir, förtroendevald Skåne

Just nu bjuder vi dig som blir medlem på 3 månaders medlemskap i Vårdförbundet. SMS:a MEDLEM till 71700 så ringer vi upp dig.

Kampanjen pågår till och med 30 november 2018

• Enkät - Vilka medlemsaktiviteter vill du ha under 2019?

Passa på att bidra till vår verksamhetsplanering 2019! Syftet med enkäten är att få en fingervisning om vilka aktiviteter medlemmarna i avdelning Gävleborg gärna vill ha framöver. Resultatet av enkäten kommer fungera som en bas för styrelsen vid prioriteringar av aktiviteter under året som kommer. En sammanställning av enkäten kommer att presenteras på årsmötet den 14 oktober samt i efterhand på webben.

• Titta in hos oss

I oktober kan du som är förtroendevald komma och träffa oss i styrelsen avdelning Gävleborg på tre platser, Hudiksvall, Bollnäs och Gävle.

• Kallelse till avdelning Gävleborgs årsmöte 14 oktober

Välkommen till årsmöte för avdelning Gävleborg. Mötet äger rum i Bollnäs och bussar kommer avgå från både Gävle och Hudiksvall.

• Stipendier från Vårdförbundet Gävleborg

Vårdförbundet Gävleborg utdelar varje år två stipendier till studerande på kandidatnivå och magisternivå vid Högskolan i Gävle.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00