Gävleborg

801 33 Gävle
0771-420 420, växel info.gavleborg@vardforbundet.se

• Med anledning av Coronaviruset

Från och med idag kommer Vårdförbundet Gävleborg inte samla större medlemsgrupper (utbildningar, möten med medlemmar/förtroendevalda, aktiviteter mm) annat än vid särskilda tillfällen, i enlighet med Vårdförbundets policy och folkhälsomyndighetens rekommendationer då våra medlemsgrupper finns i samhällsviktiga arbeten.

• Nominera till valberedningen

Vårdförbundet Gävleborg saknar några valberedare och vid årsmötet i höst ska vi välja in nya personer till detta ärofylld uppdrag!

• Coronaviruset och ditt arbete

I takt med att coronaviruset och sjukdomen covid-19 sprider sig både utomlands och här i Sverige uppstår både oro och frågor. Du som arbetar inom vården kan vara extra utsatt, eftersom du kan känna oro och möta smittan både privat och på arbetet. Vi fyller på FAQ:n löpande.

• På gång i Vårdförbundet Gävleborg

Vi har testat nytt koncept för medlemsutbildningar, påbörjat löneprocessen för 2020 och vi fortsätter med våra populära cafékvällar. Full fart som vanligt med andra ord.

Visa alla nyheter

Vårdförbundet Direkt

Ring oss och få råd och stöd om din anställning, ditt yrke och ditt medlemskap!

Öppet vardagar: 08.00-18.00