Den 22-23 oktober är det studenthelg med årsmöte i Umeå. Mötet riktar sig till dig som studerar till biomedicinsk analytiker, röntgensjuksköterska eller sjuksköterska och är medlem i Vårdförbundet Student.

Delta på årsmötet och var med och påverka Vårdförbundet Student!

Vill du vara med och utveckla Vårdförbundets studentpolitik, få kunskap om facklig verksamhet och en chans att träffa nya vänner? Var med och bestäm hur Vårdförbundet Students framtid ska se ut, du får samtidigt nya kunskaper och träffar studenter från hela Sverige!

På årsmötet kommer en ny styrelse och valberedning att väljas. Du kan själv kandidera till styrelsen eller valberedning här. Genom att sitta med i Vårdförbundets studentstyrelse har du en unik möjlighet att skaffa nya kunskaper om Vårdförbundet, fackligt arbete och påverka i frågor som rör Vårdförbundets studentpolitik.

Årsmötet hålls den 22-23 oktober på Folkets Hus i Umeå och startar den 22 oktober klockan 13.30. Middag serveras på kvällen. Antalet platser är begränsade! Anmäl dig via aktivitetsportalen

Sista dagen att anmäla sig till årsmötet är den 8 oktober. Vårdförbundet bekostar din resa till Umeå, boende på hotell är bokat.

Support

Emma Hed - emma.hed@vardforbundet.se

Som medlem i Vårdförbundet är du med och påverkar - tillsammans gör vi skillnad.

Varmt välkommen!